Халін, В. В. (2013) Формування літературно-художнього сприймання учнів як діалектична єдність і взаємоперехід мети і засобів літературної освіти школи. Методичний пошук. Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладаннямови і літератури (11). pp. 12-16.
|
Text
Download (172kB) | Preview |
Abstract
У статті розглядається питання про формування літературно-художнього сприймання творів літератури учнями та студентами-філологами
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | A General Works > AZ History of Scholarship The Humanities |
Divisions: | Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian and foreign literature and methods of their teaching |
Depositing User: | Виктория Игоревна Пустохина |
Date Deposited: | 08 Nov 2013 06:47 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 04:53 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10024 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |