Формування літературно-художнього сприймання учнів як діалектична єдність і взаємоперехід мети і засобів літературної освіти школи

Халін, В. В. (2013) Формування літературно-художнього сприймання учнів як діалектична єдність і взаємоперехід мети і засобів літературної освіти школи. Методичний пошук. Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладаннямови і літератури (11). pp. 12-16.

[img]
Preview
Text
Download (172kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається питання про формування літературно-художнього сприймання творів літератури учнями та студентами-філологами

Item Type: Article
Subjects: A General Works > AZ History of Scholarship The Humanities
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian and foreign literature and methods of their teaching
Depositing User: Виктория Игоревна Пустохина
Date Deposited: 08 Nov 2013 06:47
Last Modified: 15 Aug 2015 04:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10024

Actions (login required)

View Item View Item