Сидоренко Н. І. (2005) Стильові особливості саморегуляції поведінки майбутніх вчителів. Вісник Харківського університету. С. 136–140.
|
Текст
Download (73kB) | Preview |
Анотація
Враховуючи актуальність проблеми, її недостатню розробку, у своєму дослідженні ми поставили за мету вивчити стильові особливості саморегуляції поведінки студентів-педагогів та з’ясувати місце регульторно-особистісних властивостей у стильовій організації свідомої саморегуляції довільної активності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 07 Лист 2013 08:13 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:56 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10080 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |