Стильові особливості саморегуляції поведінки майбутніх вчителів

Сидоренко Н. І. (2005) Стильові особливості саморегуляції поведінки майбутніх вчителів. Вісник Харківського університету. С. 136–140.

[img]
Preview
Текст
Download (73kB) | Preview

Анотація

Враховуючи актуальність проблеми, її недостатню розробку, у своєму дослідженні ми поставили за мету вивчити стильові особливості саморегуляції поведінки студентів-педагогів та з’ясувати місце регульторно-особистісних властивостей у стильовій організації свідомої саморегуляції довільної активності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 07 Лист 2013 08:13
Оновлення: 15 Серп 2015 04:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10080

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу