Сидоренко, Н. І. (2005) Стильові особливості саморегуляції поведінки майбутніх вчителів. Вісник Харківського університету. pp. 136-140.
|
Text
Download (73kB) | Preview |
Abstract
Враховуючи актуальність проблеми, її недостатню розробку, у своєму дослідженні ми поставили за мету вивчити стильові особливості саморегуляції поведінки студентів-педагогів та з’ясувати місце регульторно-особистісних властивостей у стильовій організації свідомої саморегуляції довільної активності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of General, Developmental and Educational Psychology |
Depositing User: | Руслана Іщук |
Date Deposited: | 07 Nov 2013 08:13 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 04:56 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10080 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |