Кучерук О. А. (2013) Сучасні тенденції вдосконалення змісту і методів україномовної освіти. Наука і освіта: науково-практичний журнал Південного наукового Центру НАПН України. № 5. С. 58–62.
Preview
С._3.pdf
Завантажити (333kB) | Preview
Анотація
У статті на основі використання загальноосвітніх ідей розглянуто проблему сучасних напрямів формування змісту і методів навчання української мови в загальноосвітній школі. Обґрунтовано теоретичні засади модернізації шкільної україномовної освіти. Висвітлено лінгводидактичне твердження про спрямування методів навчання української мови на розвиток учня як мовної особистості, здатної володіти кількома компетентностями
| Тип ресурсу: | Стаття | 
|---|---|
| Ключові слова: | україномовна освіта, освітні тенденції, дидактичні принципи, зміст навчання, методи навчання, методична система | 
| Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки | 
| Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання | 
| Користувач: | Виктория Игоревна Пустохина | 
| Дата подачі: | 08 Лист 2013 09:07 | 
| Оновлення: | 15 Серп 2015 07:57 | 
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10092 | 
| ДСТУ 8302:2015: | Кучерук О. А. Сучасні тенденції вдосконалення змісту і методів україномовної освіти. Наука і освіта: науково-практичний журнал Південного наукового Центру НАПН України. 2013. № 5. С. 58–62. | 


