Розробка концептуальної моделі формування професійно-педагогічної готовності до розвитку математичних здібностей старшокласників

Семенець, Л. М. (2013) Розробка концептуальної моделі формування професійно-педагогічної готовності до розвитку математичних здібностей старшокласників. In: Дидактична модель професійної діяльності майбутнього фахівця в умовах інноваційного простору (концептуальний підхід). Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир Вид-во ім. І.Франка, pp. 72-79.

[img]
Preview
Text
Download (432kB) | Preview

Abstract

Моделювання належить до методів наукового пізнання, що застосовується на теоретичному й емпіричному рівнях дослідження. У психолого-педагогічній літературі моделювання розглядається як процес створення ієрархій моделей, у яких деяка реально існуюча система моделюється в різних аспектах і різними засобами [5, с. 120], як непрямий, опосередкований метод наукового дослідження об’єктів пізнання, який ґрунтується на застосуванні моделі як засобу дослідження [3, с 310].

Item Type: Book Section
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Physics and Its Teaching Methods
Depositing User: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Date Deposited: 12 Nov 2014 19:21
Last Modified: 15 Aug 2015 10:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10220

Actions (login required)

View Item View Item