Розвиток математичних здібностей учнів як стратегічне завдання особистісно орієнтованого навчання математики

Семенець, Л. М. and Семенець, С. П. (2013) Розвиток математичних здібностей учнів як стратегічне завдання особистісно орієнтованого навчання математики. Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи: Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29-31 жовтня 2013 року. pp. 18-19.

[img] Text
Download (50kB)

Abstract

З огляду на сучасні концепції особистості, а також теоретичні засади особистісно орієнтованого навчання одним із ключових стратегічних завдань математичної освіти стає розвиток математичних здібностей учнів. У психолого-педагогічних дослідженнях здібностями називаються особистісні утворення, які забезпечують успіх у діяльності, легкість у оволодінні знаннями, уміннями, навичками. Здібності не можуть бути зведені до знань, умінь і навичок, однак забезпечують їх швидке набуття й ефективне застосування. Математичні здібності вживаються в двох аспектах: як творчі здібності – здібності до наукової математичної діяльності; як навчальні здібності – здібності до вивчення курсу математики, швидкого та успішного засвоєння відповідних знань, умінь і навичок

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: математичні здібності, навчально-математична діяльність, зона найближчого математичного розвитку
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Physics and Labor Protection
Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis
Depositing User: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Date Deposited: 09 Dec 2014 14:04
Last Modified: 03 Oct 2016 09:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10221

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics