ХАРАКТЕРИСТИКА ЗМІСТУ ПРЕДМЕТА ''КОНСТИТУЦІЯ СРСР ТА УРСР'' У РАДЯНСЬКІЙ ШКОЛІ (30-50-І РР. ХХ СТ.)

Арешонков В. Ю. (2013) ХАРАКТЕРИСТИКА ЗМІСТУ ПРЕДМЕТА ''КОНСТИТУЦІЯ СРСР ТА УРСР'' У РАДЯНСЬКІЙ ШКОЛІ (30-50-І РР. ХХ СТ.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). С. 21–26. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (281kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлено процеси формування та удосконалення змісту правознавчого предмета ''Конституція СРСР та УРСР'' у радянській школі. Зроблено висновок, що функціонування правознавчого предмета в межах ''школи знань'' вимагало від учнів лише запам’ятовування правової інформації та усвідомлення ідеологічно-партійних настанов щодо організації, устрою та функціонування радянської держави, її органів влади й управління. Зміст правознавчого спрямування спочатку був виокремлений з інтегрованого змісту суспільствознавства, а на початку 60-х рр. знову інтегрувався складовою в новий курс ''Основи політичних знань'' (з 1962 р. – ''Суспільствознавство'')

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 16 Груд 2013 11:48
Оновлення: 15 Серп 2015 05:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10283

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу