Жосан О. Е. (2013) Розвиток вітчизняного шкільного словникарства в 20-х – 50-х роках ХХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 71. С. 48–52. ISSN 2076-6173.
Preview
9.pdf
Завантажити (283kB) | Preview
Анотація
У статті подано результати історико-педагогічного дослідження проблем навчальної лексикографії
в Україні в 20-х – 50-х роках ХХ століття. Розглянуто основні напрями становлення і розвитку
словника як виду навчальної літератури. Шкільний словник вперше розглянуто не лише як об'єкт
мовознавства та лексикографічне явище, але й як явище педагогічне; особливу увагу приділено його
дидактичному потенціалу.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 16 Груд 2013 14:15 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 08:08 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10288 |
| ДСТУ 8302:2015: | Жосан О. Е. Розвиток вітчизняного шкільного словникарства в 20-х – 50-х роках ХХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 71. С. 48–52. |


