ІНТЕГРАЦІЯ ТА ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ: СУТНІСТЬ, ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ

Ващук, О. В. (2013) ІНТЕГРАЦІЯ ТА ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ: СУТНІСТЬ, ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). с. 103-109. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (307kB) | Перегляд

Опис

У статті досліджено доцільність використання інтегративного підходу як основи формування готовності вчителів природничих дисциплін до розвитку обдарованості старшокласників, з'ясовано зміст понять ''інтеграція'', ''інтегративний підхід'', визначено можливі напрямки здійснення інтеграції. Автор вважає, що опанування педагогічними технологіями інтегрованого навчання як одного зі способів підготовки вчителя до роботи з обдарованими учнями набуває вагомого значення у розвитку професійної компетентності вчителя природничих дисциплін. Одним із пріоритетів сучасної підготовки є опанування методології та теорії інтеграції у галузі психолого-педагогічних та профілюючих дисциплін, оволодіння вчителем методикою проведення горизонтального та вертикального інтегрування змісту природничих дисциплін. Підготовку вчителя до розвитку академічної обдарованості старшокласників пропонуємо здійснювати на основі інтегративного підходу шляхом використання в навчальному процесі взаємозв’язків: ВНЗ – школа – інститути післядипломної педагогічної освіти – робота методичних освітніх структур − індивідуальна та самостійна робота вчителя у ході навчального процесу – ВНЗ

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 17 Груд 2013 07:24
Останні зміни: 15 Серп 2015 05:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10302

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу