ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ АРХІТЕКТОРІВ ДО ПРОЕКТНО-ТЕХНІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Михайліна Ю. О. (2013) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ АРХІТЕКТОРІВ ДО ПРОЕКТНО-ТЕХНІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). С. 146–151. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (276kB) | Preview

Анотація

У статті уточнено сутність і структуру феномена "готовність майбутніх архітекторів до проектно- технічної діяльності", та поняття "професійна готовність майбутніх фахівців". Визначено, що пріоритетним напрямом професійної підготовки майбутнього архітектора у ВТНЗ є формування конкурентоспроможного, компетентного, фахівця як творчої особистості, що реалізує себе в проектній, конструкторській, дослідницькій, виробничій діяльності по створенню нових об'єктів, гармонійно організованого і комфортного просторового середовища.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Природничий факультет > Кафедра ботаніки, біоресурсів та збереження біорізноманіття
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 17 Груд 2013 09:58
Оновлення: 15 Серп 2015 05:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10312

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу