Михайліна Ю. О.
(2013)
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ
ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ АРХІТЕКТОРІВ ДО ПРОЕКТНО-ТЕХНІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71).
С. 146–151.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті уточнено сутність і структуру феномена "готовність майбутніх архітекторів до проектно-
технічної діяльності", та поняття "професійна готовність майбутніх фахівців". Визначено, що
пріоритетним напрямом професійної підготовки майбутнього архітектора у ВТНЗ є формування
конкурентоспроможного, компетентного, фахівця як творчої особистості, що реалізує себе в
проектній, конструкторській, дослідницькій, виробничій діяльності по створенню нових об'єктів,
гармонійно організованого і комфортного просторового середовища.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |