ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ АРХІТЕКТОРІВ ДО ПРОЕКТНО-ТЕХНІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Михайліна, Ю. О. (2013) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ АРХІТЕКТОРІВ ДО ПРОЕКТНО-ТЕХНІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). pp. 146-151. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (276kB) | Preview

Abstract

У статті уточнено сутність і структуру феномена "готовність майбутніх архітекторів до проектно- технічної діяльності", та поняття "професійна готовність майбутніх фахівців". Визначено, що пріоритетним напрямом професійної підготовки майбутнього архітектора у ВТНЗ є формування конкурентоспроможного, компетентного, фахівця як творчої особистості, що реалізує себе в проектній, конструкторській, дослідницькій, виробничій діяльності по створенню нових об'єктів, гармонійно організованого і комфортного просторового середовища.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Natural Sciences > Department of Botany, Biological Resources and Conservation of Biological Diversity
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 17 Dec 2013 09:58
Last Modified: 15 Aug 2015 05:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10312

Actions (login required)

View Item View Item