Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ АРХІТЕКТОРІВ ДО ПРОЕКТНО-ТЕХНІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Михайліна Ю. О. (2013) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ АРХІТЕКТОРІВ ДО ПРОЕКТНО-ТЕХНІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). С. 146–151. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 28.pdf]
Preview
Текст
28.pdf

Завантажити (276kB) | Preview

Анотація

У статті уточнено сутність і структуру феномена "готовність майбутніх архітекторів до проектно-
технічної діяльності", та поняття "професійна готовність майбутніх фахівців". Визначено, що
пріоритетним напрямом професійної підготовки майбутнього архітектора у ВТНЗ є формування
конкурентоспроможного, компетентного, фахівця як творчої особистості, що реалізує себе в
проектній, конструкторській, дослідницькій, виробничій діяльності по створенню нових об'єктів,
гармонійно організованого і комфортного просторового середовища.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Природничий факультет > Кафедра ботаніки, біоресурсів та збереження біорізноманіття
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 17 Груд 2013 09:58
Оновлення: 15 Серп 2015 05:11
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10312

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу