РОЗВИВАЛЬНО-КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ НАУКОВО- ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ

Семенець, С. П. (2012) РОЗВИВАЛЬНО-КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ НАУКОВО- ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ. Нові технології навчання (71). pp. 225-232.

[img]
Preview
Text
Download (830kB) | Preview

Abstract

В работе с позиций развивающего и креативного подходов обосновано содержание и структура научно-исследовательской деятельности будущих учителей по методике обучения математике, разработано задачную систему зтой деятельности, а также создано управленческую модель при руководстве курсовьіми и дипломньїми роботами студентов.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis, Business Analysis and Statistics
Depositing User: Лаборант Богдан Нікітенко
Date Deposited: 19 Dec 2013 08:40
Last Modified: 03 Oct 2016 09:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10337

Actions (login required)

View Item View Item