Семенець, С. П. (2012) МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТЕОРЕМ У РОЗВИВАЛЬНІЙ МАТЕМАТИЧНІЙ ОСВІТІ. Дидактика математики (38). с. 92-98.
|
Text
Download (487kB) | Перегляд |
Опис
У контексті розвивального підходу розкрито особливості змістового і процесуального компонентів методики вивчення теорем, розроблено навчально-методичну модель управ ління учбово-математичною діяльністю учнів у ході їх засвоєння.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Ключові слова: розвивальне навчання, теореми, математична освіта. |
Теми: | Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач, що депонує: | Лаборант Богдан Нікітенко |
Дата внесення: | 19 Груд 2013 08:58 |
Останні зміни: | 03 Жов 2016 09:33 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10339 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |