Семенець, С. П. (2012) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ (РОЗВИВАЛЬНИЙ ПІДХІД). Дидактика математики (37). с. 68-74.
|
Text
Download (500kB) | Перегляд |
Опис
У контексті розвивального підходу розкрито особливості змістового і процесуаль ного компонентів методики формування математичних понять, розроблено навчапь- но-методичну модель управління навчально-математичною діяльністю учнів у ході їх засвоєння.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Ключові слова: розвивальне навчання, методика навчання математики, формуван ня математичних понять. |
Теми: | Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач, що депонує: | Лаборант Богдан Нікітенко |
Дата внесення: | 19 Груд 2013 08:58 |
Останні зміни: | 03 Жов 2016 09:34 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10340 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |