МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ (РОЗВИВАЛЬНИЙ ПІДХІД)

Семенець, С. П. (2012) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ (РОЗВИВАЛЬНИЙ ПІДХІД). Дидактика математики (37). с. 68-74.

[img]
Перегляд
Text
Download (500kB) | Перегляд

Опис

У контексті розвивального підходу розкрито особливості змістового і процесуаль­ ного компонентів методики формування математичних понять, розроблено навчапь- но-методичну модель управління навчально-математичною діяльністю учнів у ході їх засвоєння.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Ключові слова: розвивальне навчання, методика навчання математики, формуван­ ня математичних понять.
Теми: Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач, що депонує: Лаборант Богдан Нікітенко
Дата внесення: 19 Груд 2013 08:58
Останні зміни: 03 Жов 2016 09:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10340

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу