Семенець С. П. (2012) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ (РОЗВИВАЛЬНИЙ ПІДХІД). Дидактика математики (37). С. 68–74.
Preview
Дидактика матем.pdf
Завантажити (500kB) | Preview
Анотація
У контексті розвивального підходу розкрито особливості змістового і процесуаль
ного компонентів методики формування математичних понять, розроблено навчапь-
но-методичну модель управління навчально-математичною діяльністю учнів у ході їх
засвоєння.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Ключові слова: розвивальне навчання, методика навчання математики, формуван ня математичних понять. |
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | Користувачі 3592 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Груд 2013 08:58 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 09:34 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10340 |