Електронна бібліотека Житомирського державного університету

МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ (РОЗВИВАЛЬНИЙ ПІДХІД)

Семенець С. П. (2012) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ (РОЗВИВАЛЬНИЙ ПІДХІД). Дидактика математики (37). С. 68–74.

[thumbnail of Дидактика матем.pdf]
Preview
Текст
Дидактика матем.pdf

Завантажити (500kB) | Preview

Анотація

У контексті розвивального підходу розкрито особливості змістового і процесуаль­
ного компонентів методики формування математичних понять, розроблено навчапь-
но-методичну модель управління навчально-математичною діяльністю учнів у ході їх
засвоєння.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Ключові слова: розвивальне навчання, методика навчання математики, формуван­ ня математичних понять.
Класифікатор: Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: Користувачі 3592 не знайдено.
Дата подачі: 19 Груд 2013 08:58
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:34
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10340

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу