ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Кафтанова, Т. В. (2011) ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Розвиток наукових досліджень (7). pp. 75-78.

[img]
Preview
Text
Download (101kB) | Preview

Abstract

Одними з пріоритетних напрямів у розвитку дошкільної освіти є : введення в систему дошкільної освіти соціально-педагогічного патронажу[4], що дасть змогу охопити дітей, які за станом здоров'я не можуть відвідувати дитячий садок; забезпечення безоплатного утримання у садках дітей із малозабезпечених сімей, підвищення рівня соціально-педагогічної компетентності педагогічних працівників. Залучення соціального педагога дошкільного навчального закладу до соціально-педагогічного патронажу допоможе охопити всіх дітей мікрорайону міста, селища дошкільною освітою, сприятиме попередженню негативних проявів насильства над дітьми, своєчасній нейтралізації несприятливих наслідків руйнування сім'ї, а також дасть змогу контролювати кількість дітей, що має прийти до перших класів місцевих шкіл і тих, хто фактично почав навчанн

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Виховання,соціальний педагог,навчання у дошкільному закладі
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of Physical Education and Sport > Department of Theoretical and Methodological Foundations of Physical Education and Sport
Depositing User: лаборант К.Ю. Пелешок
Date Deposited: 23 Dec 2013 07:04
Last Modified: 23 Jan 2018 13:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10372

Actions (login required)

View Item View Item