Методологічні засади особистісно орієнтованої лінгводидактики

Кучерук О. А. (2013) Методологічні засади особистісно орієнтованої лінгводидактики. Українська мова й література в школі (6). С. 20–24. (Неопублікований)

[img]
Preview
Текст
Download (361kB) | Preview

Анотація

У статті на основі аналізу наукової літератури розглянуто теоретико-методологічні питання розвитку особистісно орієнтованої лінгводидактики, що визначають методологічні орієнтири вченого і вчителя-дослідника. Висвітлено сучасні методологічні підходи та характерні для них ключові поняття, використання яких необхідне в процесі особистісно орієнтованих лінгводидактичних досліджень. Наведено відповідні принципи наукового осмислення суперечливих тем теорії і практики навчання української мови. Зосереджено увагу на методах, важливих для наукового розв’язання освітніх проблем лінгводидактичного спрямування. Окреслено перспективні методологічні питання лінгводидактики, дослідження яких сприятиме розвитку її методології.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: особистісно орієнтована лінгводидактика, методологія лінгводидактики, методологічні підходи до лінгводидактичного дослідження, методологічні принципи лінгводидактичного дослідження, методи педагогічного дослідження, методологічна культура дослідника, лінгвометодична система.
Класифікатор: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач: Виктория Игоревна Пустохина
Дата подачі: 26 Груд 2013 10:12
Оновлення: 15 Серп 2015 05:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10391

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу