Методологічні засади особистісно орієнтованої лінгводидактики

Кучерук, О. А. (2013) Методологічні засади особистісно орієнтованої лінгводидактики. Українська мова й література в школі (6). pp. 20-24. (Unpublished)

[img]
Preview
Text
Download (361kB) | Preview

Abstract

У статті на основі аналізу наукової літератури розглянуто теоретико-методологічні питання розвитку особистісно орієнтованої лінгводидактики, що визначають методологічні орієнтири вченого і вчителя-дослідника. Висвітлено сучасні методологічні підходи та характерні для них ключові поняття, використання яких необхідне в процесі особистісно орієнтованих лінгводидактичних досліджень. Наведено відповідні принципи наукового осмислення суперечливих тем теорії і практики навчання української мови. Зосереджено увагу на методах, важливих для наукового розв’язання освітніх проблем лінгводидактичного спрямування. Окреслено перспективні методологічні питання лінгводидактики, дослідження яких сприятиме розвитку її методології.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: особистісно орієнтована лінгводидактика, методологія лінгводидактики, методологічні підходи до лінгводидактичного дослідження, методологічні принципи лінгводидактичного дослідження, методи педагогічного дослідження, методологічна культура дослідника, лінгвометодична система.
Subjects: A General Works > AZ History of Scholarship The Humanities
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian and foreign literature and methods of their teaching
Depositing User: Виктория Игоревна Пустохина
Date Deposited: 26 Dec 2013 10:12
Last Modified: 15 Aug 2015 05:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10391

Actions (login required)

View Item View Item