Крук, М. З. (1999) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ДОРЕВОЛЮЦІЙНІЙ ПЕДАГОГІЦІ. Вісник Житомирського педуніверситету (4). с. 22-27. (Неопублікований)
Це - остання версія цього елементу.
|
Text
Download (272kB) | Перегляд |
Опис
У статті здійснена спроба критичного аналізу думок та поглядів на проблеми шкільної фізичної культури таких видатних педагогів дореволюційного періоду, як К. Ушинський, П. Лесгафт та С. Шацький.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичного виховання та спортивного вдосконалення |
Користувач, що депонує: | професор Григорій Грибан |
Дата внесення: | 18 Лют 2014 08:18 |
Останні зміни: | 07 Бер 2016 01:02 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10439 |
Доступні версії цього елементу
-
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ДОРЕВОЛЮЦІЙНІЙ ПЕДАГОГІЦІ. (deposited 14 Січ 2014 07:07)
- ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ДОРЕВОЛЮЦІЙНІЙ ПЕДАГОГІЦІ. (deposited 18 Лют 2014 08:18) [Представлено на екрані]
Actions (login required)
Перегляд елементу |