Крук, М. З. (1999) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ДОРЕВОЛЮЦІЙНІЙ ПЕДАГОГІЦІ. Вісник Житомирського педуніверситету (4). pp. 22-27. (Unpublished)
This is the latest version of this item.
|
Text
Download (272kB) | Preview |
Abstract
У статті здійснена спроба критичного аналізу думок та поглядів на проблеми шкільної фізичної культури таких видатних педагогів дореволюційного періоду, як К. Ушинський, П. Лесгафт та С. Шацький.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Divisions: | Faculty of Physical Education and Sport > Department of Physical Education and Sports Improvement |
Depositing User: | професор Григорій Грибан |
Date Deposited: | 18 Feb 2014 08:18 |
Last Modified: | 07 Mar 2016 01:02 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10439 |
Available Versions of this Item
-
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ДОРЕВОЛЮЦІЙНІЙ ПЕДАГОГІЦІ. (deposited 14 Jan 2014 07:07)
- ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ДОРЕВОЛЮЦІЙНІЙ ПЕДАГОГІЦІ. (deposited 18 Feb 2014 08:18) [Currently Displayed]
Actions (login required)
![]() |
View Item |