Глазунова, Л. О. (2013) ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
![]() |
Text
Download (213kB) |
Abstract
У дисертаційній роботі досліджено проблему формування естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога засобами народознавства. На підставі аналізу філософської, психолого-педагогічної, народознавчої літератури з’ясовано сутність компетентності, естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога, акцентовано увагу на ефективності навчання та виховання молоді засобами народознавства. Визначено структурні та функціональні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога засобами народознавства. Розроблено, теоретично обґрунтовано модель формування естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога засобами народознавства. В роботі доведено, що впровадження моделі з проблеми дослідження на основі поетапної її реалізації сприяє позитивним змінам у рівнях сформованості естетичної компетентності студентів-філологів засобами народознавства. Підготовлено методичні рекомендації щодо підвищення рівня естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога засобами народознавства.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | естетична компетентність, засоби народознавства, модель формування естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога засобами народознавства |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
Depositing User: | Руслана Іщук |
Date Deposited: | 22 Jan 2014 10:37 |
Last Modified: | 17 Mar 2014 09:45 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10468 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |