ФОРМУВАННЯ ГНОСТИЧНИХ УМІНЬ МОЛОДИХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ

Дем’янчук, О. О. (2013) ФОРМУВАННЯ ГНОСТИЧНИХ УМІНЬ МОЛОДИХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук..

[img] Text
Download (202kB)

Опис

Дисертація присвячена проблемі формування гностичних умінь молодих педагогів у процесі професійного становлення. У роботі з’ясовано сутнісну характеристику базових понять дослідження: "молодий учитель", "розвиток", "становлення", "професійне становлення", "професійний розвиток", "гностичні вміння", "формування гностичних умінь", проаналізовано сучасний стан проблеми формування гностичних умінь молодих педагогів. Теоретично обґрунтовано модель формування гностичних умінь молодих педагогів, визначено її структурні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості гностичних умінь молодих педагогів. Розроблено та експериментально перевірено педагогічні умови та поетапну методику формування гностичних умінь молодих педагогів у процесі професійного становлення. Основні результати дослідження впроваджено у навчальний процес ВНЗ, інститутах післядипломної педагогічної освіти.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: молодий учитель, розвиток, становлення, професійне становлення, професійний розвиток, гностичні вміння, формування гностичних умінь
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 22 Січ 2014 10:41
Останні зміни: 17 Бер 2014 09:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10469

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу