ТЕСТУВАННЯ В ОСВІТІ УКРАЇНИ КРІЗЬ ПРИЗМУ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ (КІНЕЦЬ ХІХ – ПЕРША ТРЕТИНА ХХ СТОЛІТТЯ)

Пєтухова, І. О. (2013) ТЕСТУВАННЯ В ОСВІТІ УКРАЇНИ КРІЗЬ ПРИЗМУ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ (КІНЕЦЬ ХІХ – ПЕРША ТРЕТИНА ХХ СТОЛІТТЯ). АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

[img] Text
Download (191kB)

Abstract

У дисертаційній роботі на основі системного історико-педагогічного аналізу розкрито особливості впровадження тестування в умовах вітчизняної освіти кінця ХІХ – першої третини ХХ століття. Обґрунтовано його розвиток у межах трьох хронологічних етапів, узагальнено досвід радянських педагогів, які у педагогічній практиці застосовували тести зарубіжних фахівців. Розкрито сутність дефініцій «тест» та «тестування», з’ясовано основні критерії та функції педагогічного тестування. Класифіковано форми тестових завдань, розкрито тенденції застосування тестів у професійній підготовці педагогічних кадрів, здійснено порівняльний аналіз характеристик тестів досліджуваного й сучасного періодів

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: загальноосвітня школа, тест, педагогічне тестування, тестові завдання, надійність, валідність, класифікація
Subjects: L Education > LA History of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 22 Jan 2014 10:50
Last Modified: 17 Mar 2014 09:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10471

Actions (login required)

View Item View Item