Етичні компетенції у системі професійної компетентності державних службовців (репутація, обов’язок, спілкування)

Недашківська, Т. Є. (2007) Етичні компетенції у системі професійної компетентності державних службовців (репутація, обов’язок, спілкування). Держава та регіони (3). pp. 119-125.

[img] Text
Download (97kB)

Abstract

У статті розглядається проблема визначення місця етичних компетенцій у системі професійної компетентності державних службовців. Аналізується асоціативне значення концептів репутація, обов’язок, спілкування у зіставленні з загальномовним та термінологічним. Встановлюються формати відповідних компетенцій

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійна компетентність, етична компетенція, концепт, стимул, реакція, формат компетенції
Subjects: P Language and Literature > PG Slavic, Baltic, Albanian languages and literature > Ukrainian
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Slavic and Germanic Languages
Depositing User: лаборант Я.В. Величенко
Date Deposited: 15 Feb 2014 06:59
Last Modified: 25 Sep 2014 11:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10586

Actions (login required)

View Item View Item