Корпоративне знання як основа теорії комунікації

Дмитренко, М. Й. (2013) Корпоративне знання як основа теорії комунікації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). pp. 21-25. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (271kB) | Preview

Abstract

Автором висвітлено сутність корпоративного знання та його значення для теорії і практики комунікацій у діловому середовищі. Зосереджено увагу на осягненні корпоративного знання як однієї із основних категорій теорії комунікації. Охарактеризовано його зміст, визначено критерії і функції. Окреслено передумови та процеси, що супроводжували виникнення даного феномену. Дослідження побудовано на основі теорії соціального психолога Л. Уманського, яку розвинуто і репрезентовано в авторській класифікації. Вивчено також досвід успіху корпорації ІБМ у побудові комунікацій. Акцентовано увагу на значенні корпоративного знання як стратегічного ресурсу сучасної компанії

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
Depositing User: Users 2944 not found.
Date Deposited: 18 Feb 2014 08:43
Last Modified: 15 Aug 2015 05:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10633

Actions (login required)

View Item View Item