Бігич О. Б., Мокіна А. Г. (2013) Експериментальне навчання старших дошкільників англомовного аудіювання з використанням мультимедійної презентації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 66–70. ISSN 2076-6173.
11.pdf
Завантажити (249kB) | Preview
Анотація
У статті охарактеризовано художньо-мовленнєву діяльність шестирічних дітей рідною мовою.
Визначено, що успішність перебігу іншомовного слухання й говоріння залежить від характеру опор і
орієнтирів, які мають у своєму розпорядженні учні. Наголошено, що засобами формування
компетентності в аудіюванні на початковому ступені навчання іноземної мови слугують візуально-
зображальна наочність і фабульні розповіді. Представлено результати експериментального навчання
на виявлення впливу візуально-зображальної наочності на перебіг процесу англомовного аудіювання
старших дошкільників.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | старші дошкільники, аудіювання, розповідання, наочність, мультимедійна презентація. |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 19 Лют 2014 10:37 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 08:47 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10642 |
| ДСТУ 8302:2015: | Бігич О. Б., Мокіна А. Г. Експериментальне навчання старших дошкільників англомовного аудіювання з використанням мультимедійної презентації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 66–70. |


