ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ НАВЧАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ АНГЛОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ

Бігич О. Б., Мокіна А. Г. (2013) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ НАВЧАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ АНГЛОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). С. 66–70. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (249kB) | Preview

Анотація

У статті охарактеризовано художньо-мовленнєву діяльність шестирічних дітей рідною мовою. Визначено, що успішність перебігу іншомовного слухання й говоріння залежить від характеру опор і орієнтирів, які мають у своєму розпорядженні учні. Наголошено, що засобами формування компетентності в аудіюванні на початковому ступені навчання іноземної мови слугують візуально- зображальна наочність і фабульні розповіді. Представлено результати експериментального навчання на виявлення впливу візуально-зображальної наочності на перебіг процесу англомовного аудіювання старших дошкільників.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: старші дошкільники, аудіювання, розповідання, наочність, мультимедійна презентація.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 19 Лют 2014 08:37
Оновлення: 15 Серп 2015 05:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10642

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу