Бігич О. Б., Мокіна А. Г.
(2013)
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ НАВЧАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ АНГЛОМОВНОГО
АУДІЮВАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72).
С. 66–70.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті охарактеризовано художньо-мовленнєву діяльність шестирічних дітей рідною мовою.
Визначено, що успішність перебігу іншомовного слухання й говоріння залежить від характеру опор і
орієнтирів, які мають у своєму розпорядженні учні. Наголошено, що засобами формування
компетентності в аудіюванні на початковому ступені навчання іноземної мови слугують візуально-
зображальна наочність і фабульні розповіді. Представлено результати експериментального навчання
на виявлення впливу візуально-зображальної наочності на перебіг процесу англомовного аудіювання
старших дошкільників.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |