РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД БАГАТОМОВНОСТІ У ПРОЕКТАХ EUROCOM

Гаманюк, В. А. (2013) РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД БАГАТОМОВНОСТІ У ПРОЕКТАХ EUROCOM. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). pp. 71-75. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (251kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано основні концептуальні засади дидактики багатомовності (Mehrsprachigkeitsdidaktik) у педагогіці ФРН та досліджено особливості впровадження її ключових положень у практику навчання іноземних мов у Німеччині. У центрі уваги – проект EuroCom, який розглядається як один з ефективних інструментів формування індивідуальної багатомовності громадян за рахунок паралельного вивчення споріднених мов, розвитку мовної уваги та трансферу мовних знань та навичок іншомовного навчання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: дидактика багатомовності, індивідуальна багатомовність, споріднені мови, мовна увага, навчання іноземних мов.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 19 Feb 2014 08:39
Last Modified: 15 Aug 2015 05:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10643

Actions (login required)

View Item View Item