СТРАТЕГІЇ ІНДИВІДУАЛЬНО-СТИЛЬОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Романова, Г. М. (2013) СТРАТЕГІЇ ІНДИВІДУАЛЬНО-СТИЛЬОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). pp. 88-95. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (322kB) | Preview

Abstract

У статті визначено та обґрунтовано чотири ключових стратегії індивідуально-стильового проектування навчальних технологій, які обумовлені стилістичними особливостями викладачів та виявляють певні домінанти у цій діяльності: конструктивну (''навчальні цілі як заплановані результати – зміст навчання''), процесуальну (''сутність навчальної діяльності – конкретизовані навчальні цілі – алгоритм діяльності''), концептуальну (''загальні цілі – визначення результатів діяльності та контролю за їх досягненням''), гуманістичну (''цілі щодо розвитку особистості студентів – мотивування студентів до навчання'').

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: навчальні технології, стратегії індивідуально-стильового проектування, домінанти
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 19 Feb 2014 08:47
Last Modified: 15 Aug 2015 05:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10646

Actions (login required)

View Item View Item