Арешонков В. Ю. (2013) Зміст радянської суспільствознавчої освіти в школах України за програмами початку 30-х років ХХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 96–100. ISSN 2076-6173.
16.pdf
Завантажити (263kB) | Preview
Анотація
У статті на архівних матеріалах висвітлено особливості побудови навчального змісту шкільного
суспільствознавства в Радянській Україні на початку 30-х рр. ХХ ст. Доведено, що як ідея, комплексне
навчання, інтеграція суспільствознавчих предметів в один, акцент на діяльності учнів, на впровадженні
активних методів навчання – все це той ''сухий залишок'', який можна використовувати і сьогодні,
формуючи зміст сучасної суспільствознавчої освіти. Реформуючи сучасну суспільствознавчу освіту
потрібно враховувати недоліки і прорахунки реформ 20-х рр.
| Тип ресурсу: | Стаття | 
|---|---|
| Ключові слова: | зміст суспільствознавчої освіти, комплексна програма, інтегрований навчальний зміст | 
| Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти | 
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. | 
| Дата подачі: | 19 Лют 2014 11:08 | 
| Оновлення: | 15 Серп 2015 08:47 | 
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10647 | 
| ДСТУ 8302:2015: | Арешонков В. Ю. Зміст радянської суспільствознавчої освіти в школах України за програмами початку 30-х років ХХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 96–100. | 


