Кравець, О. Є.
(2013)
Теоретичні засади адаптивного підходу у використанні технології проектування навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72).
с. 126-130.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті уточнено категорію "педагогічна технологія" відповідно до її проектної спрямованості,
обґрунтовано побудову педагогічної технології проектування навчальної інформації викладачем
вищої школи в ході професійно-педагогічної діяльності, представлено шляхи її впровадження у
навчальний процес вищої школи. Концептуальною основою розробки технології проектування
навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу в ході професійно-педагогічної
діяльності визначено адаптивний підхід як засіб наближення навчальної інформації та
інтелектуально-змістових можливостей суб'єктів комунікації.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |