Кравець О. Є. (2013) Теоретичні засади адаптивного підходу у використанні технології проектування навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 126–130. ISSN 2076-6173.
22.pdf
Завантажити (277kB) | Preview
Анотація
У статті уточнено категорію "педагогічна технологія" відповідно до її проектної спрямованості,
обґрунтовано побудову педагогічної технології проектування навчальної інформації викладачем
вищої школи в ході професійно-педагогічної діяльності, представлено шляхи її впровадження у
навчальний процес вищої школи. Концептуальною основою розробки технології проектування
навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу в ході професійно-педагогічної
діяльності визначено адаптивний підхід як засіб наближення навчальної інформації та
інтелектуально-змістових можливостей суб'єктів комунікації.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | інтегроване навчання, соціальна педагогіка, англійська мова, професійна підготовка, принципи |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 19 Лют 2014 13:51 |
| Оновлення: | 02 Жовт 2018 11:08 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10654 |
| ДСТУ 8302:2015: | Кравець О. Є. Теоретичні засади адаптивного підходу у використанні технології проектування навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 126–130. |


