Теоретичні засади адаптивного підходу у використанні технології проектування навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу

Кравець, О. Є. (2013) Теоретичні засади адаптивного підходу у використанні технології проектування навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). pp. 126-130. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (277kB) | Preview

Abstract

У статті уточнено категорію "педагогічна технологія" відповідно до її проектної спрямованості, обґрунтовано побудову педагогічної технології проектування навчальної інформації викладачем вищої школи в ході професійно-педагогічної діяльності, представлено шляхи її впровадження у навчальний процес вищої школи. Концептуальною основою розробки технології проектування навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу в ході професійно-педагогічної діяльності визначено адаптивний підхід як засіб наближення навчальної інформації та інтелектуально-змістових можливостей суб'єктів комунікації.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інтегроване навчання, соціальна педагогіка, англійська мова, професійна підготовка, принципи
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 19 Feb 2014 11:51
Last Modified: 02 Oct 2018 08:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10654

Actions (login required)

View Item View Item