СУТНІСТЬ ПРОЦЕСУ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ ЗАСОБАМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Мулик, К. О. (2013) СУТНІСТЬ ПРОЦЕСУ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ ЗАСОБАМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). pp. 137-141. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (272kB) | Preview

Abstract

У статті висвітлено сутність процесу інтегрованого навчання соціальної педагогіки засобами англійської мови. Визначено роль інтегрованого навчання в процесі підготовки фахівців до професійного спілкування іноземною мовою. Обґрунтовано доцільність впровадження курсу ''English for social teachers'' у процесі професійної іншомовної підготовки майбутнього соціального педагога. Виокремлено дидактичні та методичні принципи, на основі яких здійснюється процес інтегрованого навчання соціальної педагогіки засобами англійської мови.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інтегроване навчання, соціальна педагогіка, англійська мова, професійна підготовка, принципи
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 19 Feb 2014 12:45
Last Modified: 15 Aug 2015 05:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10657

Actions (login required)

View Item View Item