СУТНІСТЬ ПРОЦЕСУ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ ЗАСОБАМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Мулик, К. О. (2013) СУТНІСТЬ ПРОЦЕСУ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ ЗАСОБАМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 137-141. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (272kB) | Перегляд

Опис

У статті висвітлено сутність процесу інтегрованого навчання соціальної педагогіки засобами англійської мови. Визначено роль інтегрованого навчання в процесі підготовки фахівців до професійного спілкування іноземною мовою. Обґрунтовано доцільність впровадження курсу ''English for social teachers'' у процесі професійної іншомовної підготовки майбутнього соціального педагога. Виокремлено дидактичні та методичні принципи, на основі яких здійснюється процес інтегрованого навчання соціальної педагогіки засобами англійської мови.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інтегроване навчання, соціальна педагогіка, англійська мова, професійна підготовка, принципи
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 19 Лют 2014 12:45
Останні зміни: 15 Серп 2015 05:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10657

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу