Формування позитивної мотивації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів

Орел, Л. О. (2013) Формування позитивної мотивації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). pp. 153-157. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (245kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто мотиваційно-цільовий компонент у структурі організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів, з’ясовано ієрархію мотивів; виділено мотиваційний критерій, визначено його показники та рівні їх сформованості; запропоновано шляхи формування позитивної мотивації самостійної роботи з математики: формування професійної мотивації навчання студентів, формування інтересу до математики, формування інтересу до самостійної роботи з математики; наведено результати дослідження їх впливу на підвищення рівня мотивації студентів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: мотив, мотивація, самостійна робота з математики
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis, Business Analysis and Statistics
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 20 Feb 2014 09:12
Last Modified: 21 Sep 2016 10:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10660

Actions (login required)

View Item View Item