ЗНАЧЕННЯ РІДНОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Осідак В. В. (2013) ЗНАЧЕННЯ РІДНОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). С. 158–161. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (247kB) | Preview

Анотація

У статті наведено доводи щодо необхідності перегляду позицій рідної мови на заняттях з іноземної мови. В основі переосмислення ролі рідної мови лежать лінгвістичні, психологічні та емпіричні дослідження, які ставлять під сумнів існуючу теорію, визнану панівною в методиці викладання іноземних мов, згідно з якою оволодіння іноземною мовою підпорядковується тим самим механізмам, що і під час оволодіння першою рідною мовою. Відповідно до отриманих результатів, рідна мова є потужним джерелом оптимізації процесу навчання іноземної мови.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: рідна мова, іноземна мова, білінгвізм, критерії доцільності вживання рідної мови
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 20 Лют 2014 09:24
Оновлення: 15 Серп 2015 05:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10661

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу