ЗНАЧЕННЯ РІДНОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Осідак, В. В. (2013) ЗНАЧЕННЯ РІДНОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). pp. 158-161. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (247kB) | Preview

Abstract

У статті наведено доводи щодо необхідності перегляду позицій рідної мови на заняттях з іноземної мови. В основі переосмислення ролі рідної мови лежать лінгвістичні, психологічні та емпіричні дослідження, які ставлять під сумнів існуючу теорію, визнану панівною в методиці викладання іноземних мов, згідно з якою оволодіння іноземною мовою підпорядковується тим самим механізмам, що і під час оволодіння першою рідною мовою. Відповідно до отриманих результатів, рідна мова є потужним джерелом оптимізації процесу навчання іноземної мови.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: рідна мова, іноземна мова, білінгвізм, критерії доцільності вживання рідної мови
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 20 Feb 2014 09:24
Last Modified: 15 Aug 2015 05:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10661

Actions (login required)

View Item View Item