СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ХІМІЇ СТУДЕНТІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ О. О. БОГОМОЛЬЦЯ

Рева Т. Д. (2013) СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ХІМІЇ СТУДЕНТІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ О. О. БОГОМОЛЬЦЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). С. 167–171. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (292kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто сучасний стан хімічної підготовки майбутніх провізорів. Визначено основні чинники, що негативно впливають на якість хімічної освіти в системі фармацевтичної освіти. Визначено актуальність та необхідність побудови ефективної дидактичної системи міждисциплінарних знань хімічних дисциплін і спеціальних курсів на основі фундаменталізації та гуманітаризації навчання хімії з поглибленням її професійної спрямованості. Визначено серйозні недоліки існуючих навчальних програм із хімічних дисциплін, що вивчаються студентами-провізорами. Запропоновано напрями модернізації змісту навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: зміст навчання хімії, інтегрований підхід, провізор.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 20 Лют 2014 09:37
Оновлення: 15 Серп 2015 05:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10663

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу