Особливості формування проектувальних та конструктивних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства

Зимовець, О. А. (2013) Особливості формування проектувальних та конструктивних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). pp. 209-216. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (287kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто проблему формування проектувальних та конструктивних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства. Надано визначення проектувальних і конструктивних умінь учителів гуманітарних дисциплін та уточнено склад даних умінь з огляду на вимоги інформаційного суспільства. Визначено роль інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування проектувальних і конструктивних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін та запропоновано систему вправ, спрямованих на їх формування, з використанням ІКТ.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 21 Feb 2014 08:25
Last Modified: 15 Aug 2015 05:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10671

Actions (login required)

View Item View Item