ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН В ІСТОРІЇ ВОЛИНІ: ПРОВІДНІ ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ

Калитюк, Л. М. (2013) ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН В ІСТОРІЇ ВОЛИНІ: ПРОВІДНІ ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 234-240. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (283kB) | Перегляд

Опис

У статті обґрунтовано провідні теоретичні підходи до проблеми історико-педагогічного аналізу виховання дітей національних меншин на Волині у ХІХ – на початку ХХ століття – соціокультурний, соціально-педагогічний та етнопедагогічний. Відзначено значення для вивчення досліджуваної проблеми теорії етносу; сформульовано висновок про необхідність залучення до теоретичної основи дослідження теорії повсякденності та історико-педагогічної регіоналістики.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: діти національних меншин, теоретичні підходи, виховання дітей, теорія етносу.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 21 Лют 2014 09:18
Останні зміни: 15 Серп 2015 05:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10675

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу