ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН В ІСТОРІЇ ВОЛИНІ: ПРОВІДНІ ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ

Калитюк Л. М. (2013) ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН В ІСТОРІЇ ВОЛИНІ: ПРОВІДНІ ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). С. 234–240. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (283kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано провідні теоретичні підходи до проблеми історико-педагогічного аналізу виховання дітей національних меншин на Волині у ХІХ – на початку ХХ століття – соціокультурний, соціально-педагогічний та етнопедагогічний. Відзначено значення для вивчення досліджуваної проблеми теорії етносу; сформульовано висновок про необхідність залучення до теоретичної основи дослідження теорії повсякденності та історико-педагогічної регіоналістики.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: діти національних меншин, теоретичні підходи, виховання дітей, теорія етносу.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 21 Лют 2014 09:18
Оновлення: 15 Серп 2015 05:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10675

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу