ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН В ІСТОРІЇ ВОЛИНІ: ПРОВІДНІ ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ

Калитюк, Л. М. (2013) ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН В ІСТОРІЇ ВОЛИНІ: ПРОВІДНІ ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). pp. 234-240. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (283kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовано провідні теоретичні підходи до проблеми історико-педагогічного аналізу виховання дітей національних меншин на Волині у ХІХ – на початку ХХ століття – соціокультурний, соціально-педагогічний та етнопедагогічний. Відзначено значення для вивчення досліджуваної проблеми теорії етносу; сформульовано висновок про необхідність залучення до теоретичної основи дослідження теорії повсякденності та історико-педагогічної регіоналістики.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: діти національних меншин, теоретичні підходи, виховання дітей, теорія етносу.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 21 Feb 2014 09:18
Last Modified: 15 Aug 2015 05:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10675

Actions (login required)

View Item View Item