Щехорський, А. Й., Рудківський, О. А. (2010) АНАЛІЗ РИЗИКУ ВТРАТИ ПРИБУТКУ І БЕЗПЕКИ ПІД ВПЛИВОМ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ В ОПЕРАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. ВІСНИК ЖДТУ (2(52)). с. 307-311.
|
Text
Download (286kB) | Перегляд |
Опис
Ризик фінансово-господарської діяльності підприємства суттєво залежить від джерел фінансування, яким є прибуток. Ризик втрати прибутку полягає у випадковому його зниженні в порівнянні з очікуваною величиною. Очікувані зниження прибутку є наслідками ряду причин таких як: незапитана продукція підприємства, неефективність маркетингових заходів, очікувані зміни ринкових цін на виробничі ресурси, на продукцію підприємства, зміна курсу валют на зовнішніх ринках і т.д. Проблема полягає в комплексному кількісному аналізі втрати прибутку в діяльності підприємства через вказані причини.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | ризик, фінансова стійкість, втрата прибутку, кількісний аналіз, операційнана діяльність підприємства |
Теми: | Q Наука > Q Наука (Загальне) Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач, що депонує: | Марія Олександрівна Ігнатюк |
Дата внесення: | 04 Бер 2014 07:23 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 05:54 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10708 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |