Янюк А. В.
(2014)
АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ ПРИ ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ.
«БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів.
С. 533–535.
Анотація
Вивчення різних підходів до проблеми активізації пізнавальної діяльності учнів показало, що на сучасному етапі не всі її аспекти достатньо вивчені, відсутні комплексні дослідження активізації пізнавальної діяльності школярів у позакласній роботі з біології. Це значною мірою знижує ефективність навчально-виховного процесу з даного предмета. Тому актуальність проблеми активізації пізнавальної діяльності школярів, її теоретичне й практичне значення потребують спеціальних досліджень.
Тип ресурсу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
Система освіти, індивідуальність дитини, біологія, аналіз шкільної практики, учнівські конференції, екскурсії, КВК, вікторини, ділові ігри, дискусії, диспути |
Класифікатор: |
Q Наука > QH Природознавство > QH301 Біологія |
Відділи: |
Природничий факультет > Кафедра ботаніки, біоресурсів та збереження біорізноманіття |
Користувач: |
Ганна Федорович
|
Дата подачі: |
07 Квіт 2014 07:02 |
Оновлення: |
15 Серп 2015 06:02 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10842 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |