Моделювання як теоретичний метод розробки педагогічної технології підготовки вчителів філологічного профілю. Підходи А.С. Макаренка до використання педагогічного моделювання.

Пушкар, Т. М. (2013) Моделювання як теоретичний метод розробки педагогічної технології підготовки вчителів філологічного профілю. Підходи А.С. Макаренка до використання педагогічного моделювання. Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць (Серія „Педагогічні науки”) (11). pp. 273-278.

[img]
Preview
Text
Download (591kB) | Preview

Abstract

У статті з’ясовано сутність категорій «модель» та «моделювання» стосовно проблеми професійної підготовки майбутніх учителів-філологів засобами комунікативних технологій. Сформульовано висновок про особливості застосування комунікативних технологій у професійній підготовці вчителя-філолога та моделювання цього процесу. Розглянуті підходи А.С. Макаренка у світлі сучасних підходів до формування професійної підготовки майбутніх учителів. Обґрунтовано провідні компоненти моделі професійної підготовки вчителя-філолога засобами комунікативних технологій.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: моделювання, модель, педагогічна модель, комунікативні технології, професійна підготовка вчителя-філолога
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation
Depositing User: завідувач С. О. Гавриловський
Date Deposited: 18 Apr 2014 06:29
Last Modified: 15 Aug 2015 06:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11023

Actions (login required)

View Item View Item