Психологічні особливості дорослих як суб’єктів навчання в умовах другої вищої освіти

Шанскова, Т. І. (2013) Психологічні особливості дорослих як суб’єктів навчання в умовах другої вищої освіти. Наукове електронне педагогічне видання Андрагогічний вісник (4). pp. 42-45.

[img]
Preview
Text
Download (324kB) | Preview

Abstract

Проаналізовано рефлексивний та біхевіористичний підходи до освіти дорослих; розкрито вікові психологічні особливості дорослих людей, які необхідно враховувати у процесі їх навчання;охарактеризовано поняття "дорослий" та "дорослий учень".

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Depositing User: лаборант Ольга Кравчук
Date Deposited: 23 Apr 2014 06:39
Last Modified: 15 Aug 2015 06:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11034

Actions (login required)

View Item View Item