Шанскова, Т. І. (2013) Психологічні особливості дорослих як суб’єктів навчання в умовах другої вищої освіти. Наукове електронне педагогічне видання Андрагогічний вісник (4). pp. 42-45.
|
Text
Download (324kB) | Preview |
Abstract
Проаналізовано рефлексивний та біхевіористичний підходи до освіти дорослих; розкрито вікові психологічні особливості дорослих людей, які необхідно враховувати у процесі їх навчання;охарактеризовано поняття "дорослий" та "дорослий учень".
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education |
Depositing User: | лаборант Ольга Кравчук |
Date Deposited: | 23 Apr 2014 06:39 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 06:17 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11034 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |