ЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ ПУБЛІКАЦІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Куян, В. Г. and Тимошенко, М. М. and Євтушок, І. М. and Чепіков, М. С. (2014) ЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ ПУБЛІКАЦІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). pp. 74-78. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (263kB) | Preview

Abstract

На основі аналізу наукової і навчально-методичної літератури, особистих довготривалих наукових досліджень і навчально-педагогічного досвіду зроблено висновки щодо впливу різної якості наукових досліджень і їх публікацій та якості підручників, посібників і навчальних методичних вказівок на стан навчального процесу і виховної роботи ВНЗ. Звернуто увагу на вивчення сучасних екологічних проблем і впровадження в навчальний процес всебічно обґрунтованих заходів щодо їх вирішення.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: ВНЗ, викладачі, спеціалісти, наукові дослідження, навчально-методична робота, підручники, посібники, якість, екологізація.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 24 Apr 2014 06:13
Last Modified: 15 Aug 2015 06:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11081

Actions (login required)

View Item View Item