МЕТОД НАВЧАЛЬНИХ СТАНЦІЙ ЯК ОДИН З ЕФЕКТИВНИХ МЕТОДІВ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Кажан, Ю. М. (2014) МЕТОД НАВЧАЛЬНИХ СТАНЦІЙ ЯК ОДИН З ЕФЕКТИВНИХ МЕТОДІВ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). pp. 94-97. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (291kB) | Preview

Abstract

У статті йдеться про використання інтерактивних методів навчання німецької мови з метою підвищення ефективності навчального процесу та мотивації студентів до вивчення мови. Доведено, що метод навчальних станцій дозволяє створити творчу атмосферу на занятті, сприяє формуванню та вдосконаленню мовних навичок та мовленнєвих вмінь. При використанні даного методу студенти вчаться планувати свій час, отримують навички самоконтролю, аналізу власного навчального успіху, планування та проведення етапів роботи.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інтерактивне навчання, майбутні учителі, мотивація студентів.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 24 Apr 2014 07:33
Last Modified: 15 Aug 2015 06:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11087

Actions (login required)

View Item View Item