МЕТОД НАВЧАЛЬНИХ СТАНЦІЙ ЯК ОДИН З ЕФЕКТИВНИХ МЕТОДІВ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Кажан, Ю. М. (2014) МЕТОД НАВЧАЛЬНИХ СТАНЦІЙ ЯК ОДИН З ЕФЕКТИВНИХ МЕТОДІВ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). с. 94-97. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (291kB) | Перегляд

Опис

У статті йдеться про використання інтерактивних методів навчання німецької мови з метою підвищення ефективності навчального процесу та мотивації студентів до вивчення мови. Доведено, що метод навчальних станцій дозволяє створити творчу атмосферу на занятті, сприяє формуванню та вдосконаленню мовних навичок та мовленнєвих вмінь. При використанні даного методу студенти вчаться планувати свій час, отримують навички самоконтролю, аналізу власного навчального успіху, планування та проведення етапів роботи.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інтерактивне навчання, майбутні учителі, мотивація студентів.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 24 Квіт 2014 07:33
Останні зміни: 15 Серп 2015 06:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11087

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу