ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ

Мазур, Ю. Я. (2014) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). pp. 136-140. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (267kB) | Preview

Abstract

У статті на основі аналізу поглядів вітчизняних та зарубіжних науковців, психологів узагальнено основні підходи до трактування понять "уміння" та "навичка". Нами досліджено психологічні особливості формування професійно значущих умінь і навичок майбутніх учителів початкової школи, як одна з цілей навчально-виховного процесу. Особливу увагу зосереджено на дослідженні теорії поетапного формування дій, умінь і навичок, запропонованої психологами П. Гальперіном та К. Платоновим. У результаті опрацювання теоретичного матеріалу нами виявлено відмінності у методиці їх формування.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: навички, майбутні учителі початкової школи, проблема психологічної науки.
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 24 Apr 2014 12:54
Last Modified: 15 Aug 2015 06:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11095

Actions (login required)

View Item View Item