ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Федоренко, О. Г. (2014) ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). pp. 155-158. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (277kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто чинники формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій як педагогічна проблема, які були отримані з огляду на внутрішню структуру самоосвітньої компетентності та зміст готовності вчителя до роботи з ІКТ. Розглянуто сутність самоосвітньої діяльності вчителя, співвідношення самоосвітньої діяльності та самоосвітньої компетентності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: самоосвітня компетентність майбутнього вчителя, інформаційно-комунікаційні технології.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 28 Apr 2014 06:18
Last Modified: 15 Aug 2015 06:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11102

Actions (login required)

View Item View Item