СУГЕСТИВНИЙ ХАРАКТЕР АНГЛОМОВНИХ МЕДІАТЕКСТІВ

Моркотун С. Б. (2014) СУГЕСТИВНИЙ ХАРАКТЕР АНГЛОМОВНИХ МЕДІАТЕКСТІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). pp. 185-188. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (288kB) | Preview

Abstract

Прагматичний ефект, який передбачається будь-яким медіатекстом, – це ефект впливу. У зв’язку з його посиленням у сучасних ЗМІ, журналісти вдаються до залучення нових мовних засобів з метою формування певного ставлення до подій. У статті проаналізовано вербальні сугестеми, що використовуються у медіатекстах англомовних ЗМІ для впливу на реципієнта. Засоби сугестії автор аналізує на фонографічному, лексичному та синтаксичному рівнях. Сугестеми надають повідомленню динамічності й інформаційної насиченості. Вивчення механізму сугестії допоможе уникнути психотехнічного ефекту маніпуляції.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: сугестія, сугестема, медіатекст, засоби масової інформації.
Subjects: P Language and Literature > PE English
Depositing User: Users 2944 not found.
Date Deposited: 28 Apr 2014 07:49
Last Modified: 15 Aug 2015 06:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11108

Actions (login required)

View Item View Item