Топачевський, С. К.
(2014)
СЕМАНТИЧНО АКТИВНІ МОДЕЛІ СТРУКТУРНОЇ НАДЛИШКОВОСТІ РЕЧЕННЯ
У ТЕКСТАХ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73).
pp. 202-205.
ISSN 2076-6173
Abstract
У статті здійснено аналіз структурної синтаксичної надлишковості речень у текстах англомовної
реклами на прикладі семантично активних синтаксичних моделей. Використання цих моделей
призводить до можливого введення додаткової пропозиції у речення, що робить його більш
інформативним для адресата. Встановлено, що до розглядуваних моделей у англомовних рекламних
текстах відносяться однорідні члени речення і пояснювальні елементи. Визначено переважаючі для
англомовних рекламних текстів типи цих моделей.
Actions (login required)
 |
View Item |