СЕМАНТИЧНО АКТИВНІ МОДЕЛІ СТРУКТУРНОЇ НАДЛИШКОВОСТІ РЕЧЕННЯ У ТЕКСТАХ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ

Топачевський, С. К. (2014) СЕМАНТИЧНО АКТИВНІ МОДЕЛІ СТРУКТУРНОЇ НАДЛИШКОВОСТІ РЕЧЕННЯ У ТЕКСТАХ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). pp. 202-205. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (290kB) | Preview

Abstract

У статті здійснено аналіз структурної синтаксичної надлишковості речень у текстах англомовної реклами на прикладі семантично активних синтаксичних моделей. Використання цих моделей призводить до можливого введення додаткової пропозиції у речення, що робить його більш інформативним для адресата. Встановлено, що до розглядуваних моделей у англомовних рекламних текстах відносяться однорідні члени речення і пояснювальні елементи. Визначено переважаючі для англомовних рекламних текстів типи цих моделей.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: семантично активні моделі, структурна надлишковість речення, англомовна реклама.
Subjects: P Language and Literature > PE English
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 28 Apr 2014 12:15
Last Modified: 15 Aug 2015 06:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11115

Actions (login required)

View Item View Item