Використання задачного підходу в процесі навчання програмування майбутніх учителів інформатики

Кривонос, О. М. (2014) Використання задачного підходу в процесі навчання програмування майбутніх учителів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, 40 (2). pp. 83-91.

[img]
Preview
Text
Download (181kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена проблемі навчання програмування майбутніх учителів інформатики з позиції компетентністного підходу до навчання. У ній розкрито роль і місце задачного підходу в процесі навчання модуля «Процедурне програмування», що є складовою курсу програмування; розглянуто систематизацію складності рівнів задач, що пропонує Д. М. Толленгерова. Описано рівні складності задач (репродуктивний, частково- пошуковий, дослідницький (творчий)), що використані в побудові методичного забезпечення курсу програмування. А також наведено приклади задач, для конкретних тем, для розв’язання яких студенту необхідно використати навички, які є ключовими для інформаційно-комунікаційно-технологічної компетентності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: програмування; задача; учитель інформатики; задачний підхід
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: Олександр Кривонос
Date Deposited: 12 May 2014 10:59
Last Modified: 01 Sep 2015 15:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11137

Actions (login required)

View Item View Item