ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ

Байда, М. В. (2011) ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ. Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки.

[img]
Preview
Text
Download (239kB) | Preview

Abstract

У статті досліджується поняття кооперативного навчання та його основні компоненти. Аналізуються основні принципи організації процесу підготовки майбутніх учителів-філологів до роботи в умовах кооперативного навчання. Визначаються функції викладача при кооперативному навчанні.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: процес підготовки, принцип, учитель-філолог, кооперативне навчання.
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
L Education > LC Special aspects of education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education
Depositing User: Marina Igorivna Masliuk
Date Deposited: 14 May 2014 08:10
Last Modified: 15 Aug 2015 06:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11200

Actions (login required)

View Item View Item